Monday, April 21, 2014

After a week...

salam uoolzz...wwaaaa..seronok nya dapat menaip, menaip dan menaip.rasa macam ohsem!!i loike..okey okey okey arini aku nak membebel dan membebel, so aku xtau aku membebel panjang ke pendek..hahahahah..ikot si jari2 yang menaip..*mata dah mengantuk yang teramat sedangkan otak dok pikiaq nak membaca dan membaca..

tajuk title aku ni macam ada something je..hehehehe...actually xde ape pon, just pas seminggu aku bercuti mid term..wwuuaarrgghhhh...berada seminggu di rumah, perasaan tu macam suka macam bosan macam2 ada..hahahahaha..melalut ke laut aku ni..hahahaha..mohon maaf ye..hahahahha..bila cuti dan air pon jap ada jap cuti, memang anoying la rasa.

after a week i had my midterm break, masuk balek uitm dengan air mata sbb pikir tekanan untuk minggu first after cuti..sedangkan xde ape2 pon cuma over thinking je..hahahahaha..tu la aku,x pasal2 aku mengamuk dan bad mood in the evening..macam2 la anny oi..wat malu kat adik hang je,awat la hang ni cengeng sangat..hahahahaha.yang membuat kan aku menangis tu sbb aku dah ngantok sgt tp aku x dpt tdo dan aku serta merta jadi stress dan mengamuk..hailaaa perangai..


nak masuk minggu baru, aku ngan akak punye la plan nak jarang jumpa sbb masing2 nak spend time kat rumah tp harini!!!hhahahahahahaha..aku ngan akak baru je pas makan roti canai ngan nasi goreng..kuikuikuikui..terok la perangai..macam mane la lau sorang daripada kiteorang ni berkahwin..xdapat nak bayangkan dan aku xnak bayangkan..kuasa Allah.just terima ape yang terbaik Allah nak bagi ke kita.

harini dengar akak cerita tentang kawan die,dah lama gak si kawan akak ni x muncul dan harini muncul dengan cerita yang macam best x best je..time akak cakap ape yang kawan die cakap tu,terdetik banyak kali kat ati,  *memang aku agaknya yang porak perandakan hidop akak sekarang ni.. terasa giler ble orang letak salah kat kite n kite ase sgt2 bersalah..terok sangat kot aku ni sampai semua orang cakap camtu..need to identify whats wrong with me.

ooiitt..aku x larat dah ni..kena stop immediately sebab x larat sangat2..before tidor kena membaca dulu..wajib tu..ok la,nite uoolzz..see u in other entry..xoxo.


No comments: