Thursday, April 3, 2014

sabar dan berusaha

salam uuoollzzzz..waaa.macm dah lama je x update blog kan..ada la dalam dua tiga hari gak..*lama ke tu??hahaaha..waaa...suara gua rock doe..nasib baik blog hanya menaip,kalau bagi suara sikit mahu korang lari..hahaha..*suara jantan yang keluar.

entry kali ni tercipta kerana banyak dugaan dan kesabaran yang d perlukan sepanjang minggu ni..first at all,masalah keluarga yang menimpa akak.even aku xde kat tempat die n xdapat nak memahami ape yang die rasa,hopefully usaha aku tok wat die sentiasa happy membuahkan hasil..xkira la even akak senyum paksa,yang penting akak senyum gak..:) 

secondly pasal rumah,yang ni macam pening sikit sebab aku sendiri xde pengalaman dalam soal beli rumah..*even aku ni dak pengurusan hartanah. aku just boleh bagi nasihat,tu pon aku ulang ape yang lecturer ajar..kuikuikui..

rumah ni yang paling rumit dan aku x sangka pon yang aku ni kena tempuhi benda ni..tapi pengalaman ni menyeronokkan..buat kita pikir lebih jauh dan jauh..for u sis,dont worry.selagi kite berusaha cari rumah dan tujuan kita betul,Insya Allah semua nye akan d permudahkan.adik akan tolong ape yg adik mampu k.

batuk oh batuk...
dan dan je minggu ni aku kena batuk.padahal baru je pas selesai demam mnggu lepas..tapi lau dah nama nye Anny Noor Faiza,first day stat kelas memang akan sakit..*aku memahami mu wahai diri..:p d sebabkan nak test power sangat,aku x makan ubat..hahahaha dan hasilnye suara aku balek rumah dulu..aishh..kena balek rumah amek suara ni..hhahaa..

tapi setiap yang berlaku tu,ada hikmah dan pengajaran nye.betol x?? kita buat dan berusaha lebih untuk dapatkan ganjaran lebih.kalau x boleh nak buat semua benda sekaligus,kan boleh buat slow2..selesaikan satu persatu,yang penting semua tu selesai..

ops,terpanjang lak entry aku ni..masa pon memang sentiasa cemburu ngan aku,so aku stop kat sini dulu la..baju2 dah menjerit minta d kemas,almaklum la orang nak balek kampung..hhahahaha..macam jauh je bunyi nye..ok uollzz,i kemas barang dlu..see u next time..XOXO.

*p/s : akak kena kuat sbb akak kan ada adik..:)

No comments: