Thursday, April 10, 2014

Rumah Oh Rumah

salam uolzzz....waaaa....kiah rindu sangat2 kat blog kiah ni..lama nye x update..bila dapat update,makanan tengah ari kiah cuma d pandang je..terok kau!!harini kiah nak balek rumah..:) motif happy semacam??padahal setiap minggu balek rumah,macam jauh je rumah nye..hahahaha.. peduli ape orang nak cakap,yang penting i balek rumah..*dengan gaya yang sangat gewdik.

okey2,kiah ni lau dah mengarut,sampai ke kerabi pon boleh..ceh..jauh gitu uuoollzzz..okey kiah,better aku delete kau dalam blog ni..aku yang nak bercerite okey!harini cerita tentang rumah..before ni akak ada tengok rumah kat seksyen 8, rumah flat yang bese2 n kos rendah..tapi aritu xde rezeki sebab dah ada orang yang booking..sedih giler aku rasa sbb akak macam stress dan xde mood.

2 hari lepas kiteorang g renew roadtax akak..actually akak yang g renew roadtax die, die amek aku ble aku dah habis kelas n die dah pon siap roadtax die..hahahaha..cakap cam tteeettt..!!!!ops ops ops..over kau jah..huhuhhuhu..berseronok la kiteorang sbb 1 ari tu dok bantai air gas banyak2..bapak dasyat..hahaha

after that, akak anta aku balek kolej n agent rumah mesej akak..die gtau sal rumah tu n time tu aku pon bace mesej yang die bagi tu..tersenyum2 akak time tu,seronok la die..n keesokan ari *senang cter semalam la..hahahaha..kteorang g tengok rumah tu..bagi aku, banyak yang aku akan suruh akak buat lau akak dapat rumah tu..everything must be change!!hahahaha..pokai la akak..

tapi dalam akak tersenyum excited, aku patah kan sikit excited die tu sebab aku tak nak die terlampau berharap..just pegang konsep lau dapat,rezeki.aku x sanggup nak tengok die kecewa sangat2 sebab aku tau susah senang die macam mane.even malam tadi aku rasa macam aku kejam sangat tapi aku terpaksa.sorry akak..:(

ape yang aku tau sekarang,aku nak makan nasi kerabu aku ni ha..dok memanggil2 aku dari tadi..hahahaha..aku hanya doakan yang terbaik untuk akak dan Insya Allah aku akan sentiasa ada bersama die..ha!!nak tengok rumah tu camne??jap ye,aku google jap..ni la rumah nye..:P

ni contoh je k..


orite2..perot dah bising..going to go..xoxo..jumpa kat entry lain k..

No comments: