Friday, April 18, 2014

Menjejak setahun

Salam uuoollzzz..arini iioollzzz teringin lak nak mengupdate.ops,iolz guna bahasa melayu yg di combine kan dengan bahasa melayu..jangan d tiru ye uuoollsss..xbagus xbagus xbagus..

Pejam celik pejam celik *lau pejam x celik2,xde nye entry ni terupdate dan terpublish kan,ada lagi beberapa bulan je nak genap setahun aku dan si akak comot berkenalan.xlama pon tempoh kteorang kenal tp alhamdulillah kteorang dapat mengenali hati budi perangai dan yg sama waktu dengan nye dalam tempoh yang singkat ni.

Before ni aku x pernah ada seorang kawan or bestie sama ada laki or perempuan dalam hidop aku,selama 20tahun lebih tapi cekalkan ati untuk teroskan hidop..alhamdulillah mase umor aku masuk 21,aku celebrate dengan seorang akak = sahabat = teman..bersyukur dengan hubungan yang x d jangka ni..(^_^)

Lately ni banyak perselisihan paham dan tacing menacing..hahahaha..ayat macam ape..mne x tacing2,dah aku touch ko ko touch aku..hehehehe..pelik ble hubungan yang sebelom ni okey tibe2 macam kena puting beliung dan aku prasaan kenapa..

Dalam sesuatu hubungan,xkira la hubungan cintan cintun ke,perkahwinan ke,sahabat ke,tempoh nak menginjak ke setahun tu adalah tempoh yg memerlukan kesabaran dan tempoh yg sukar..semoga aku dan akak comot dpt menempuh tempoh ni..ada 2 tempoh yg byk dugaan ni,yg pertama tu tempoh yg mula2 *nak setahun dan yg kedue tu *nak jejak 5 tahun..

Tapi setiap hubungan yg ada salah faham dan gaduh2 manja ni,adat la kan..lau hubungan tu berbunga setiap masa,pelik pon ada..almaklumla korea pon ada 4 musim yg berbeza tp xkan la dalam hubungan tu nak 1 musim je..ye idak??ape pon just wat yang terbaik dan lebih memahami si dia,dia & dia..

Mak ai,entry aku ni macam karangan dak sekolah panjang nye..terok mak aih..bile cikgu suruh wat karangan,gigil2 nak menulis..hahahahaha...ok la,aku stop kat sini..doakan hubungan aku ngan akak comot kekal sampai ble2 dan doakan tok hubungan aku bersama org sekeliling baik2 hendaknya..

1 comment:

sharky said...

sama2 doa k. semoga segalanya ikhlas kerana Allah.. l.o.v.e